RD Dubai zal komende twee seizoenen zichtbaar blijven op de officiële tenues van FC Den Bosch, echter wel op een nieuwe positie.
RD Dubai, dat vastgoedbeleggers kosteloos voorziet van investeringskansen in Dubai en een hoofdkantoor in Amsterdam heeft, is sinds begin van dit seizoen trotse hoofdsponsor van FC Den Bosch. De bedrijfsnaam en het logo zijn zodoende zichtbaar op de centrale voorzijde van het prachtige FC Den Bosch shirt. De bedrijfsnaam en het logo van RD Dubai zullen in het seizoen 25-26 en het seizoen 26-27 zichtbaar zijn op de rechterschouder van de FC Den Bosch tenues. Zowel bij het eerste elftal als bij de jeugdopleiding. Ook zal RD Dubai zichtbaar zijn op de trainingstenues van het eerste elftal.
Lukas Kerrebijn, oprichter en mede-eigenaar van RD Dubai: “Via het hoofdsponsorschap bij FC Den Bosch hebben wij afgelopen jaar onze naamsbekendheid verder kunnen vergroten. We hebben een prachtig seizoen gehad met veel media-aandacht, mede dankzij de goede prestaties op het veld. Ook zijn wij er trots op dat ons partnership een bijdrage levert aan de maatschappelijke rol van de club en de ontwikkeling van de jeugdopleiding. Door het goede gevoel bij de club en onze visie dat een partnership als dit sterker is door op langere termijn samen te werken, hebben we nu in een net iets andere vorm met twee seizoenen de samenwerking verlengd. We kijken uit naar komende seizoenen, maar eerst de play offs!”
Tommie van Alphen, algemeen directeur FC Den Bosch: “Vanuit de club zijn we er ontzettend blij mee dat RD Dubai zich langer aan FC Den Bosch heeft verbonden én zichtbaar blijft op ons tenue. Dit gaat er enorm chique uit zien op de nieuwe shirts. Afgelopen seizoen hebben we op zakelijk en maatschappelijk vlak een aantal mooie activaties uit kunnen voeren dankzij het partnership. Ik geloof erin dat een partnership in het voetbal impact kan maken op langere termijn, daarom hebben we naar mijn mening een modus gevonden die voor zowel RD Dubai als FC Den Bosch prettig is. We zijn hen dankbaar voor het vertrouwen!”