De dienstverlening van de gemeente ’s-Hertogenbosch blijft beschikbaar voor inwoners en bedrijven. Wel zijn er vanwege het coronavirus aanpassingen gedaan. Ook zijn er minder medewerkers inzetbaar.
Gevolgen van aanpassingen voor onze dienstverlening
Er zijn minder beschikbare afspraakmomenten voor het afhalen van rijbewijzen en het aanvragen van paspoorten. Ook is de wachttijd aan de telefoon bij het gemeentelijk contact centrum langer. Wij vragen hiervoor uw begrip.
Heeft u een afspraak bij de gemeente?
Heeft u een afspraak bij de gemeente? En heeft u heeft last van verkoudheid, hoesten of koorts? Dan vragen wij u contact met ons op te nemen. Uw afspraak wordt dan verzet of vindt telefonisch plaats. De gemeente is telefonisch bereikbaar via (073) 615 51 55. Heeft u geen last van verkoudheid, hoesten of koorts, dan kunt u gewoon naar uw afspraak komen.
Weener XL, Eerste Hulp Bij Geldzaken en Koo
Bij Weener XL gaan afspraken door, tenzij wij contact met u opnemen om de afspraak te verzetten. Heeft u heeft last van verkoudheid, hoesten of koorts? Kom dan niet naar Weener XL en neem contact op met uw werkconsulent.
Bij Eerste Hulp bij Geldzaken (EHBG) wordt er momenteel alleen gewerkt op afspraak. Er zijn tijdelijk geen inloopspreekuren. EHBG is bereikbaar via (073) 615 51 55 en [email protected]
. De Koo-wijkpleinen zijn tijdelijk gesloten. Koo is telefonisch wel bereikbaar van 8.30 uur tot 17.00 uur via (073) 206 88 88. Kijk ook op de website www.kijkopkoo.nl .
Begin de dag met het nieuws uit je gemeente met de gratis Nieuwsbrief.
en meld je aan